А ще молись, за нас усіх молись…

 

Не плач, кохана, чуєш, я живий.
Не міг тобі раніше подзвонити.
То був страшний, запеклий, довгий бій,
Та ми не мали права відступити.
Скажи хоч слово, мила, не журись.
Утри сльозу й нарешті посміхнися,
А ще молись, за нас усіх молись.
І матері від мене поклонися.
Цілуй дітей і батькові привіт,
Скажи, його «Кобзар» тепер в нагоді:
Ми з хлопцями завчили «Заповіт»,
Під обстрілом читаємо відтоді.
Пробач, ріденька, знову мушу йти.
І не питай, куди тепер рушаю.
Мене чекають прокляті світи,
Коли вернусь я й сам уже не знаю.
Вона в сльозах стискає телефон,
Пусті гудки, в душі гроза лютує.
Та він живий, то був поганий сон,
Її любов його, таки, рятує!
А він десь там, де небо у вогні.
Боронить свою землю від навали.
Він вже давно не лічить ночі й дні,
Він робить все, щоб ми війни не знали!

Джерело: Вірш з Інтернету, він опублікований на багатьох блогах без посилання на автора. Як тепер з’ясувалося, тут два вірші, точніше, один прокоментований іншим – народна творчість. Автор віршів – Олена Лемішко – в інтернеті ще Symnaya.
Світлина з циклу «Кіборги» Сергія Лойка
«Українська правда» – фото «Обличчя Донецького аеропорту»

7 thoughts on “А ще молись, за нас усіх молись…

    1. Пані Олено (на жаль, Ви не залишили свої координати, тож, певно, не прочитаєте цей коментар), це я опублікував тут цей вірш, шукав, хто автор, але… не знайшов, тому, будь ласка, скажіть, виправлю. Дякую.

      Подобається

      1. Пане Петро, цей вірш мій, навіть не так… ці вірші мої і “не плач,кохана, чуєш, я живий…” і “я йду на смерть, а ти не плач за мною…” можете не виправляти, я ні на що не претендую, просто звернула увагу на цей запис, бо один мій вірш прокоментований іншим моїм віршем…

        Подобається

        1. Пані Олено, красно дякую за відповідь!
          Зараз погуглив, – народна творчість! – поєднали і запустили в інтернет-простір (ще й я до цього долучився)… що ж, певно народ має рацію.
          Нічого виправляти уже не буду, хай цей пост залишається таким, як є… Але – але! Пані Олено, у Вас є інтернет-сторінка, де Ви друкуєте свої твори? Ось уже декілька разів намагаюся знайти, безрезультатно.
          Ваші вірші подобаються людям. Їх читають, співають…
          Тож, дяка Вам!!! Ваші вірші – надихають на перемогу!
          Слава Україні!

          Подобається

          1. Пане Петро, дякую за гарні слова, сторінки я не маю, вірші, окрім інтернету, майже ніде не публікую… лише на своїх сторінках у соц мережах… рада, що мої вірші подобаються людям. я вважаю, від того, що люди не знають автора вірша, вірш гіршим не здається… тому й не хвилююсь з приводу їх “народності”… хоча інколи загуглюю власні рядки… так, до речі, і натрапила на цей пост. Будемо йти вперед до перемоги… Героям Слава!

            Подобається

            1. Соц.мережи то таке…
              відкрійте сторінку тут, на WordPress.com, або ж на Google.com на blogger.com – якщо треба допомога, звертайтесь, допоможу,
              сторінка на блозі – це і захист авторського права, бо буде на кого посилатися, і людям користь (я блог веду з 2006 року
              petrojournal.wordpress.com,
              а цей, парафіяльний, створив нещодавно на прохання священика і для парафіян – більше як довідковий). На блозі у мене є певне коло френдів – за моєю тематикою, таке спілкування корисне, і як на мене, краще, аніж якісь проф.об’єднання, бо спілкуєшся з цілим світом 🙂

              Подобається

Залишити коментар

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.